El servei de centre de dia de cuidem la Memòria per a persones amb Alzheimer i altres demències, mitjançant tractament no farmacològic, tenim per objectiu alentir el deteriorament cognitiu i donar eines als usuaris i a les seves famílies per tal que millorin la seva qualitat de vida malgrat les limitacions de la malaltia.
El personal del nostre centre està especialment format per a tractar amb persones que pateixen deteriorament cognitiu en diferents graus, sobretot amb l’alzhèimer.
Els usuaris reben l’estimulació cognitiva en grups reduïts i homogenis. Els resultats d’unes exploracions trimestrals, juntament amb factors socioculturals i emocionals, determinen el grup d’estimulació cognitiva assignat.
Els usuaris realitzen al mateix centre de dia diàriament treball motor per tal d’afavorir la seva mobilitat, treballar el risc de caigudes i afavorir un millor to muscular i reg sanguini.
El servei de Centre de Dia se sustenta en 3 pilars: